بهترین مرکز کاشت مو در ایران کلینیک تهران

لازم است شما هم قبل از تصمیم گیری با انواع روش ها و تفاوت آنها آشنا باشید. زیبایی، نتایج مطلوب‌تر و ضریب خطای پایین‌تر، از دیگر مزایای روش FUT در مقایسه با روش FIT می‌باشد. شما عزیزان برای انجام مشاوره تلفنی و یا نوبت حضوری میتوانید با شماره ۰۹۱۲۱۵۰۹۶۶۰ در ارتباط باشید.

احتمالا شما هم این تجربه را داشته‌اید که با وجود این که معیار‌های مناسب برای انتخاب کلینیک خوب را می‌دانید، اما در انبوهی از تبلیغات مختلف سردرگم شوید. بنابراین در این بخش ما شما را راهنمایی می کنیم تا بهترین مرکز کاشت مو را انتخاب کنید.

  • در مرحله بعد، نوار باریک استخراج‌شده، توسط تیم کاشت به قطعات کوچک‌تری تبدیل می‌شوند که این قطعات کوچک‌تر به اصطلاح “گرافت” گفته می‌شود.
  • جراحی کاشت مو یکی از معدود گزینه‌هایی است که می‌تواند موهای طبیعی را با حداقل عوارض ممکن و با درصد موفقیت بسیار بالا به زیباجو بازگرداند.
  • این اقدام موجب افزایش کیفیت کاشت و سالم ماندن گرافت ها تا 95 درصد می گردد.

این روزها با وجود صفحات مجازی و فضای اینترنت دسترسی به مراجعان قبلی از قبل بسیار راحت‌تر شده است. می‌توانید از تجربه این افراد در انتخاب کلینیک کاشت مو استفاده کنید. کاشت مو با روش‌های مختلف چند سالی است که در ایران رواج یافته و بسیاری از مردم به عنوان یک روش مناسب، پربازده و دائمی از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند. توصیه مهم به افرادی که قصد کاشت مو دارند این است که در انتخاب کلینیک کاشت مو و پزشک متخصص دقت لازم را داشته باشند و پیش از هرکاری در مورد نتایج و نمونه‌های قبلی آنان تحقیق کنید.

خدمات کلینیک :

ابروهای زیبا و جذاب، از جمله‌ عواملی هستند که در زیبایی چهره شما تاثیر بسیاری دارند؛ کلینیک دکتر بیرانوند با بهره‌گیری از تخصص و تجربه پزشکان و استفاده از تجهیزات پیشرفته، خدمات کاشت ابرو با بهترین کیفیت و نتیجه‌ی دلخواه شما را ارائه می‌دهد. کلینیک ایرانیان با بهره مندی از شعب مختلف در نقاط گوناگون تهران و ارائه انواع خدمات زیبایی پوست و مو یکی از مراکز معتبر کاشت مو در تهران می باشد.

قبل از معرفی روش‌های کاشت مو به خاطر داشته باشید که انجام دادن هر روش توسط دستگاه‌ها و متخصصان حرفه‌ای این کار بسیار اهمیت دارد. در شهر تهران خوشبختانه متخصصین و کلینیک‌های استاندارد فراوانی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کاشت مو کلینیک vip تهران اشاره کرد که خیال شما را از بابت یک کاشت موی استاندارد، زیبا و حرفه‌ای راحت می‌کند.

در این یادداشت قصد داریم ویژگی‌هایی که یک کلینیک کاشت مو مناسب باید آن‌ها را دارا باشد برای شما بیان کنیم تا پیش از انتخاب کلینیک کاشت مو ای موارد را در نظر بگیرید.

دو هفته بعد از کاشت می‌توانید شست‌وشوی عادی و استحمام با فشار عادی آب را انجام دهید. از هفته‌ی دوم می‌توانید ورزش سبک (به‌جز شنا) را آغاز کنید، اما انجام ورزش‌های سنگین را به یک ماه بعد از عمل موکول کنید. در چند شب اول هنگام استراحت دو بالش نرم را به‌نحوی زیر سرتان قرار دهید که به حالت نیمه خوابیده باشید. اگر از طریق واتساپ امکان ارسال مشخصات و عکس را نداشتید می توانید از طریق فرم زیر نیز مشخصات و عکس های خود را ارسال کنید .

برترین کلینیک کاشت مو و زیبایی ایران با سالها تجربه موفق

به عبارت دیگر، تیم متخصص ، نوار برداشته شده از پوست اهدا کننده را به 500 تا 2000 گرافت ریز تقسیم می کند. تعداد و نوع گرافت مو به نوع، کیفیت، رنگ و ضخامت موهای شما و البته اندازه منطقه مقصد ( ناحیه کاشت ) بستگی دارد. جزوه کاشت مو شامل مباحث پایه ای و کاربردی و در حوزه کاشت مو برای تکنسین های کاشت و افراد علاقمند به فعالیت در این حوزه تدوین شده است.

شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک پوست و مو هلیا (ده کلینیک برتر کاشت مو در تهران) و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت کاشت مو خود مطلع شود. از طریق بخش نظرات، می توانید نظرات در مورد دکتر حمیدرضا خراسانی بیان کنید. این مکان از جمله مراکز کاشت مو معتبر در تهران به حساب آمده و کسانی که از ریزش و طاسی مو شکایت دارند می‌توانند به آن مراجعه کرده و از جدیدترین روش‌های کاشت مو در آن برخوردار شوند. متدهای کاشت مو در این کلینیک به صورت کاملا انحصاری توسط پزشک متخصص، دکتر خراسانی انجام می‌شود.

به همین سبب تا به امروز با ارائه مشاوره رایگان، کاشت مو بدون درد و تجربه بیش از ده هزار کاشت موی موفق توانسته نظر و اعتماد بسیاری از بیماران را جلب کند.

ویژگی‌های بهترین کلینیک کاشت مو

اين روش كه به نام روش كاشت مو FIT معروف است مطمئن ترين و زيباترين راه درمان قطعي طاسي و كم مويي مي باشد. لیپوست (تمام بدن یا برخی نواحی)، انواع جراحی های ابدومینوپلاستی (لیفت شکم)، تزریق چربی به باسن ( لیفت باسن برزیلی)، انواع جراحی های زیبایی سینه (پروتز دائمی سینه، ماستوپکسی، ماموپلاستی)، عملی ژنیکوماستی سینه برای آقایان. کاشت مو باعث افزایش جذابیت چهره می شود و بر زیبایی صورت اضافه می کند.

یکی دیگر از بهترین کلینیک کاشت مو در تهران آباد، کلینیک مراقبت های زیبایی و کاشت مو ایران نوین نام دارد. این کلینیک تخصصی ضمن برخورداری از کادر جوان، متخصص و کارآمد از تجهیزات مدرن بهره مند می باشد و با اخذ مجوز رسمی از وزارت بهداشت بهترین خدمات را ارائه می نماید.

تا دو هفته سرتان را زیاد به‌سمت جلو خم نکنید چرا که پوست سر کش می‌آید و خطر به‌جاماندن جای اسکار و زخم در محل برداشت مو بیشتر می‌شود. معمولا تا دو هفته بعد از کاشت انجام هرگونه فعالیت ورزشی سبک ممنوع است. از هفته سوم تا پایان هفته چهارم می‌توانید فعالیت‌های سبکی مانند پیاده‌روی یا ورزش‌هایی مانند یوگا را از سر بگیرید.

مشاوران کلینیک ماه زر به آسانی شما را در این زمینه راهنمایی و هدایت می‌کنند. اولین فاکتوری که هنگام انتخاب بهترین مرکز کاشت مو باید موردبررسی قرار دهید، داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت است. متأسفانه، تعداد متقلبینی که ادعای داشتن مهارت در حوزه کاشت ابرو بدون جراحی و کاشت مو می‌کنند، روزبه‌روز در حال افزایش است و ممکن است شما نیز با این افراد برخورد داشته باشید. البته، مأموران وزارت بهداشت، معمولاً به‌سرعت این افراد را شناسایی می‌کنند و از کلاهبرداری آن‌ها جلوگیری می‌کنند ولی این امکان وجود دارد که شما نیز یکی از قربانیان آن‌ها باشید.

در روش FUT یا تکنیک نواری، یک نوار از پوست سر برداشته شده و موهای سالم از آن جدا می‌شوند و در منطقه کم مو کاشته می‌شوند. تیم کارشناسان و جراحان متخصص در کلینیک کاشت مو تهران سعادت آباد، با بهره‌گیری از روش‌های بروز و استفاده از بهترین مواد، به بیماران خود در کاشت مو و ایجاد زیبایی و جوانسازی صورت کمک می‌کنند. همچنین، این تیم با توجه به نیاز و مشکلات هر بیمار، پلان درمانی شخصی سازی شده و از نظر فنی مورد تأیید قرار می‌گیرد.

تجربیات و سوالات خود در مورد مطالب این صفحه را با ما به اشتراک بگذارید. در مکان‌هایی که کاشت مو با شدت بیشتری انجام می‌شود ظاهر می‌گردد، اندازه متفاوتی دارند و غالبا رنگشان بنفش است. در این روش برداشت مو به کمک هولدرهایی با ظرافت 00.4 دهم میکرون انجام شده که دقت و ظرافت بسیاری بالایی دارد. در روش BHT تمام مراحل مانند مورد قبل است ، فقط برداشت از ناحیه سینه ، بازو یا سایر بخش های بدن صورت میگیرد .

کاشت مو تهران

در مرحله بعد، نوار باریک استخراج‌شده، توسط تیم کاشت به قطعات کوچک‌تری تبدیل می‌شوند که این قطعات کوچک‌تر به اصطلاح “گرافت” گفته می‌شود. گرافت ها از 1 الی 4 عدد تار مو تشکیل‌شده است که در این عمل دست‌کم دکتر مینا شریفی بهترین پزشکان کاشت مو در تهران 1500 الی 2500 گرافت تهیه خواهد شد. در مرحله بعد گرافت ها به نقاط انتخابی انتقال می‌یابد.حداکثر زمان لازم برای انجام این عمل، بسته به نیاز فرد بیمار به کاشت مو از 3 الی 5 ساعت متغیر خواهد بود.

این افراد به احتمال بسیار بالا از روش کاشت FIT در بهترین کلینیک پیوند مو در تهران استفاده کرده‌اند. به کلینیک کاشت مو دکتر بیرانوند خوش آمدید، جایی که رویای داشتن موهایی سالم و زیبا برای همه مشتریان ما به واقعیت تبدیل می شود. آیا به دنبال راهی برای رسیدن به ظاهری جوان و پرانرژی هستید؟ آیا نازک شدن مو و ریزش مو برای شما مشکل ساز است؟ تیم ما در کلینیک کاشت مو از بهترین متخصصین و پزشکان مجرب در زمینه کاشت مو استفاده می کند تا بتوانید ظاهری شیک و جذاب داشته باشید.

کلینیک ماه زر با حضور بهترین و با تجربه ترین کادر پزشکی کشور به شما کمک می‌کند عمل کاشت موی خود را با موفقیت پشت سر بگذارید. اصلیترین تفاوت پیوند مو به شیوه میکروگرافت، بهره گیری از دستگاه های کاشت موی اتوماتیک در سایز میکرو است که نیاز به ایجاد هرگونه روزنه یا برش در سر بیمار را از بین میبرد. با اینکه روش های جدیدتری از کاشت مو نیز در حال حاضر در مراکز کاشت مو انجام می شود، اما کاشت مو به روش FIT نیز در کنار سایر روش ها نسبت به شرایط مراجعه کننده قابل انجام است و به جرات می توان گفت جزء بهترین روش های کاشت مو است. به عمل جابه جا کردن موی سر از نواحی دارای تراکم خصوصا از پشت سر به نواحی دچار طاسی یا کم مویی، کاشت موی طبیعی گفته میشود.

کاشت مو تهران

کاشت ابرو در واقع از همان تکنیک‌ها و دانش کاشت مو بهره می‌برد و زیر مجموعه‌ی این روش درمانی به حساب می‌آید.

اما با توجه به اینکه داشتن اطلاعات درباره مراحل انجام پیوند مو میتواند از استرس شما کم کند. به طور کلی کاشت مو به تخصص و مرکزی که کاشت در آن انجام می شود و نیز به نحوه مراقبت های پس از آن وابسته است.

کلینیک کاشت موی فخرایی در زمینه کاشت مو، هزاران جراحی موفق داشته و از تیم متخصص و مجرب تشکیل شده است.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما